ایا ژله استخوان سازی میکند؟
 
به زندگی سالم خوش آمدید...

اگر می‌خواهید بچه‌ها تغذیه سالمی داشته باشند، انواع مغزها، میوه و سبزی‏ها را در برنامه غذایی‌شان بگنجانید و با استفاده از مخلوط آبمیوه‏ های طبیعی با ژلاتین ‏های استاندارد، ژله خانگی تهیه کنید. می‏ توانید علاوه بر آبمیوه‏ های طبیعی، انواع میوه‏ ها یا بستنی را نیز به ژله اضافه کنید.

هرچند بهتر است به جای اینکه ذائقه کودک را به چنین خوراکی‏هایی عادت دهید، ترکیبی از انواع مغزها یا مخلوطی از سالاد میوه (ترکیب میوه‏ ها همراه با کنجد، بادام یا گردو) را در برنامه غذایی او بگنجانید و به عنوان میان‏ وعده ‏ای سالم در اختیارش قرار دهید تا قسمتی از نیازهایش به انواع ریزمغذی‏ ها تامین شود زیرا توان مقاومتی کودکان امروزی در مقابل عوامل بیماری‏زا و آلودگی‏های احتمالی به دلیل بدغذایی، کم‏ خوابی و رعایت نكردن تناسب در مصرف موادغذایی، بسیار ضعیف است و معمولا بعد از سن 3 سالگی، مصرف تنقلات و کم ‏تحرکی در کودکان باعث چاق ‏تر شدن آنها می‏شود بنابراین زمانی که می ‏توان کودک را به خوردن انواع مغزها تشویق کرد، لزومی ندارد خوراکی‏هایی مانند ژله را در برنامه غذایی آنها گنجاند.

منبع:بیتوته


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 29 شهريور 1393برچسب:غذا,سلامتی,زیبایی,ژله, :: 17:2
Dr.Dor

درباره وبلاگ


به یه زندگی سالم خوش اومدید امیدوارم مطالب مفیدی رو کسب کنید ....
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به زندگی سالم خوش آمدید... و آدرس   zibarooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 7673
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


www.1abzar.com --->